Datum: 2009-01-12 Tidpunkt: 19:29:12 / Kategori: Mina mål \ 2 kommentarer

Jag har skrivit ett nytt kontrakt som börjar from. imorgon  jag tror inte att jag glömde nåt isåfall kan du (Robert )väl rätta till mig !!

Kontrakt med mig själv !!


Kontraktet gäller from 09-01-12--09-02-08

Jag lovar att jag skall fortsätta som jag har gjort tidigare Det vill säga:

1. Motionera regelbundet
2. Äta regelbundet o få in mellanmål
3. Undvika sånt som kan innehålla socker
4. Morgonväga mig (62,8 kilo 52 puls )
5. Loka varannan dag annars vatten

6. Ha en unnar dag i veckan.

7. Ett glas vatten före maten

8. Gå ner 2 kilo per månad

9. Gå från mellanmjölk till standardmjölk

10.Skriva regelbundet på funbeat !

11. Blir det en varmkorv på jobbet så blir det en straffpromenad om jag inte har planerat in den !

Sen bestämde jag/vi ett måldatum   och det är att den 15 maj så ska JAG väga 57 kilo

(vi får  se om jag är nöjd  då !)

Vad får jag om jag når målet ??

Man känner sig så otroligt nöjd och glad över vad man har lyckats med !!!

KOM IHÅG !!

Det är du själv som måste göra det INGEN kan göra det åt dig


Piteå Underskrift


Kommentarer
Postat av: Robert Vikström

Det är korekt! Kul att du provat standard mjölk och jag hoppas att det inte var så farligt som du trott.

Hoppas träningen gick bra idag! Och försök nu att ta alla chanser du kan att hålla dig i form för snart är det den 15 maj!!!!!!! Lycka till du är toppen bra! Mvh/Robert

2009-01-13 @ 19:16:32
Postat av: ErikaW

Hej Robert !



Det gick bra att dricka den gröna mjölken det kanske är föratt jag äter frukt o grädde !!!



Träningen gick bra men det märks att man är SVAG på sina ställen ! MEN det ska det bli ändring på !

15 maj kommer fortare än man tror så det är bäst att sköta sig hela tiden !



Hälsningar Erika



2009-01-13 @ 20:34:13
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback