Datum: 2011-05-09 Tidpunkt: 14:02:57 / Kategori: Mina mål \ 1 kommentarer

Jag har satt några delmål på vägen mot 57 kilo 

Det är

78  kilo   Bok                                            Uppnått den
75          Ansiktsbehandling                        Uppnått den
72          Tidning                                       Uppnått den
70          Toning                                        Uppnått den                                  
67          Biobesök                                     Uppnått den
65          Nya byxor                                   Uppnått den
63          En ny skiva av något slag             Uppnått den
60          Massage                                      Uppnått den
57          NYA KLÄDER !                            Uppnått den

Varje mål ska jag ha uppnåt inom två veckor  så första målet som jag har är på måndag den 16/5 ska jag väga 78 kilo!!!


Kommentarer
Postat av: Cathrin

Det kommer du att fixa! Nu har du ju belöningar att se framemot också. Go go go!!! =))

2011-05-09 @ 15:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback