Datum: 2010-09-19 Tidpunkt: 07:20:51 / Kategori: Morgonvikt \ 2 kommentarer

Den är 77,6 +0,2.


Kommentarer
Postat av: Tomten

Sata perkele :-(( 40 gram chips & dylik dynga är ju 40 gram för mycket!!!

Tomten förklarade ju för dej tidigare, trodde vi var överens om det & bea-sås...

Du kommer ALDRIG att lyckas om du inte skärper deg vesäntligt i din inställning!

Vad är egentligen vitsen med träningsprogram, matsedel etc om du ändå väljer chips som nåt sorts mellan mål?

Det gick väl an hos "gamla" Erika för 2-3 år sen men sånt duger inte längre...Vill du verkligen?

Vad säger din kostrådgivare om chips? (menar nu inte Tomten själv)Det har snart gått 2år sen du starta bloggen, & viktmålet? Har dessutom om Tomten minns rätt varit ner på fina 65? kilo men nu har det ju åkt iväg 10kg åt andra hållet...

Du kan om du bara vill tillräckligt mycket! Visa lite mera sisu för dig själv.-Tomten-

2010-09-19 @ 22:37:43
Postat av: ErikaW

Hej Tomten !



Jag har hela tiden strider med mig själv och vips så har jag trillat dit med vad det då kan vara . Jo jag vet att jag har vägt 65 och dit vill jag och lite till tro inge annat men vägen har tydligen blivit en aning krokig Men jag måste börja tänka rätt igen , Hur gör och hur tänker tomten på att hålla sig i form när suget faller på ?



Mvh Erika

2010-09-20 @ 21:47:10
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback