Datum: 2010-09-27 Tidpunkt: 08:05:13 / Kategori: Morgonvikt \ 2 kommentarer

Så är vikten 78,2 .


Kommentarer
Postat av: Tomten

Same same but different...får väl se det positiva nånstans, det har i alla fall inte gått fel väg!

Nu gäller det att komma igång med träning, spinn mm. samt undvika bea-såsen & chipsen. Har du någonsin hört Magnus Härenstam stå upp, när han är "verkmästare i magen"? Han säger: Fyy fan för chips! Täpper till överallt.

2010-09-27 @ 18:12:01
Postat av: ErikaW

Hej Tomten !



Nä jag har ju inte det men fortfarande har jag inte gått ner nåt men jag har ju bara mig själv att skylla på , usel karaktär jobbet är ju inte bättre . En sak som är bra det är ju att jag har kommit hem från ett spinn och core .



Jag har inte hört M. Härenstam stå uppa .



Mvh Erika

2010-09-27 @ 19:50:28
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback