Datum: 2010-06-01 Tidpunkt: 21:41:35 / Kategori: Tankar \ 2 kommentarer
Kan jag säga att jag har haft ikväll på  step in eftersom jag inte har kommit igång med träningen efter en förkylning det var bara det att den förkylning hade jag för en månad sen så det är ju ett tag sen så jag borde skämmas och det gör jag så nu har jag spolat bort en ½chokladkaka som har varit i kylen sen jag bakade , har gett bort fika som jag har haft i frysen så man kan säga att jag har sanerat lite  !

Jag vill ha tillbaka den där känslan när det gick bra  det dröjer nog nån dag tills jag känner det men med god planering , några pass så kan jag lyckas !

En sak som Linda sa var att en vuxen ger upp så lätt medans ett barn kämpar på tills dom klarar det !

Kommentarer
Postat av: Tomten

Jasså...bloggen lever iaf...trodde du lagt både blogg & målet med den och dig själv i träda...

Hur vuxen/barnslig är du då?? Menar din fighting spirit? Du har ju kommit långt men inte ändå fram...

Är väl fortfarande 10kg kvar???

Nu gäller det verkligen att vässa hörntänderna & visa den finska sisun!

2010-06-06 @ 22:54:57
Postat av: ErikaW

Ojdå Tomten har jag kvar nån läsare det trodde jag inte att jag hade !!



Jag faller lätt tillbaka på gamla vanor ska inte ge upp och du det är nåt kilo mer än tio kvar



/Erika

2010-06-08 @ 21:26:15
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback