Datum: 2010-01-08 Tidpunkt: 22:14:57 / Kategori: Tankar \ 2 kommentarer

Det är jag på mig själv just nu över att jag drar mig föratt ringa en gång till till vaktmästarn och klaga på värmen som jag har i min lägenhet eller visst ja vilken värme !  Jag har ca 20 grader och det är stor skillnad mot i munksund .Men på måndag ska jag ringa igen och stå på mig !

Vikten o godis då ja det börjar bli bättre men inte är det bra men det tar sig iaf.  och det är huvudsaken

Nu blir det nog att krypa under täcket och få lite värme.

GoNatt !


Kommentarer
Postat av: Tomten

Fortfarande irriterad? Huur länge ska du vara det egentligen??

2010-01-14 @ 22:21:27
Postat av: Erika

Gomorgon Tomten !



Haha nä jag är inte irriterad nu det har gått över för länge sen ! Så du behöver inte vara orolig för mitt humör !



Ha En Bra Dag

Erika

2010-01-15 @ 07:04:07
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback