Datum: 2010-04-02 Tidpunkt: 07:47:45 / Kategori: Tankar \ 3 kommentarer
önskar jag er alla !!

Kommentarer
Postat av: Erica

Glad påsk! :D

2010-04-03 @ 23:23:37
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
Postat av: Tomten

Kuckeeliikuuu... Inget uttryck tomten brukar säga till snälla barn...men, Tomten tänker ju även han på Jesus som dog även för min skull...Gam

nska lämplig tid dessutom, ja menar, huur skulle det se ut om han dog t.ex i Juli?? mitt i sommar ruschen med högt tempo för att smörja alla maskiner o dyl som tillverkar klapparna till barnens önskelista? Sköönt även för tomten med lite ledighet i April månad.

Hur går det motstå allt påskgodis?? Finns ju hur mycket som helst äggstra gott till påsk.

Fortsätt kämpa! Suomin sisu!

2010-04-05 @ 23:35:42
Postat av: ErikaW

Gomorgon Tomten !



Ska jag berätta nåt för dig så under denna påsk så har det blivit gratäng ,kött, limpmackor med leverpastej , varm choklad , 3 bullar , grillad korv, lite snax och nån godis på det där har du min påsk Ja lite snöskottning blev det föratt göra sig en sittplats föratt njuta av solen !!



Idag så blir det att återgå till vardag jobb och avslutar dagen med ett spinningpass



Hälsn.Erika

2010-04-06 @ 07:44:39
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback