Datum: 2009-11-08 Tidpunkt: 19:09:13 / Kategori: Matrapporter \ 2 kommentarer
Är väl inte den bästa det blev en smörgås med köttbullar , grönsaker och rödbetssallad  , snoddasbit , chokladboll och en bulle och sen blev det en varm korv på jobbet . Det enda nyttiga som jag har fått imig idag det blev nog nån apelsinklyfta och grönsakerna som var på smörgåsen . Det är nya tag imorgon .  Kan tillägga att pappa ringde till mig och ville att jag skulle komma tillbaka föratt få tårta men jag tackade NEJ till det !

Kommentarer
Postat av: Tomten

KAN ju varit klokt att ta en promenad till din far & smakat av tårtan, & struntat i chokladbollen, bullan & korven...det är ju sånt som gör att vikten är som ett jo-jo...

2009-11-09 @ 21:11:01
Postat av: Erika

GoKväll Tomten !



Du tycker att jag skulle ha gått till pappa men det är nog så långt för mig det tar nog minst 2½ timma enkel väg så det är jag nog för lat ja det är jag just nu iaf.



JA jag har svårt att låta bli sötsaker som står framme så det är bara att bryta ett mönster som jag har lättare sagt än gjort men jag jobbar på det



Hälsn.Erika



Hälsn. Erika

2009-11-10 @ 19:38:13
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback