Datum: 2009-03-20 Tidpunkt: 06:28:44 / Kategori: Tankar \ 8 kommentarer
   Det var ett tv-team på jobbet härom dagen o filmade men idag sänds det i tv .Dom skulle göra ett reportage om Scandal Play det är en travhäst som var jättestor på sin tid ! Ni får lista ut själva när det sänds . Jag gillar inte det här men det var ingen annan på jobbet . Man måste nog spela in det eller så får man slå på tvn på jobbet så att man får se eländet inte om "Scandalen" utan att jag ska vara med Man måste se hur det blev!!

Kommentarer
Postat av: Johan

ALLA MÅSTE TITTA!!!! ALLA MÅSTE TITTA!!!! ALLA MÅSTE TITTA!!!!!!!!

2009-03-20 @ 09:16:35
Postat av: Anki

Jag ska titta!!!

Längtar redan...........:)

2009-03-20 @ 11:41:03
Postat av: ErikaW

det är inge att längta efter !

2009-03-20 @ 11:44:13
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/
Postat av: lotta

Jag vill se. När, var, hur.

En släkting till mig var delägare i "Scandalen".

Kram / L

2009-03-20 @ 12:15:41
URL: http://lottabloggen.blogspot.com
Postat av: Anki

Nu är det bara drygt en halvtimme kvar Erika :)

Har satt på inspelning.......

2009-03-20 @ 12:38:07
Postat av: ErikaW

Va bra !!!

Då kan du se det hur många ggr som helst

Hälsn.E

2009-03-20 @ 12:41:23
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/
Postat av: Tomten

vad är det alla ska se?? vad är det för skandal som hänt??

Å varför bröd till korven? mycket GI där...

Ska du vara "klar" med ditt till i maj måste du va benhård...tror det blir problem ändå att hinna till beach-09...Tomten tror att du ska inställa dej på att försöka hålla din vikt istället för att hela tiden tänka på att minska närmaste veckorna...

2009-03-20 @ 22:40:04
Postat av: ErikaW

Go`Morgon Jultomten !



Det var ett reportage om en travhäst som heter Scandal Play Dom interjuvade mig också men det kom inte mé Tur va!

Jag vet att jag inte ska äta bröd men vissa gånger så blir det bara så jag har nog inte riktigt den där skärpan som man borde ha det är bara att konstatera Måste få in ett annat tänk hur det då ska gå till! Det är bara att fortsätta sen kommer de väl tillbaka jag har väl hamnat på nån sorts platå!

Sen vore det roligt att bevisa för jag själv och för tomten att jag kan klara det men det känns inte så just nu !!



Varma Hälsningar Erika

2009-03-21 @ 07:23:50
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback