Datum: 2009-01-11 Tidpunkt: 18:56:00 / Kategori: Tankar \ 2 kommentarer

Efter att ha jobbat klart.   Idag blev det  däremot inge godis eller nåt annat onyttigt och det är huvudsaken SÅ nu är det bara att jobba vidare med sitt beteende och den gamla fula ovanan som man har och bryta det .

Dagens middag blev morotsgratäng , karrekotletter  och körsbärstomater så nu är man ganska mätt och belåten.

Idag  bestämde jag mig för ett  till coachsamtal så på ett sånt ska jag på imorgon ,Det var bra att jag fick komma så fort  för jag behöver få lite tips och lite positiva tankegångar och det är NU !!


Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hej gumman!!

Vill bara säga att du ser fantastisk ut!!! Nu ser du ju ut som tjejen jag lärde känna på gymnasiet ju. ;) GO GIRL!!

Synd att jag inte bor kvar längre, jag hade behövt ha dej i närheten så att jag kunde prestera lite resultat jag med. Jobbigt när man är helt ensam att motivera sig och jag är fortfarande för svag för mina egna ursäkter hehehe.



Ha det bäst!

Kram C

2009-01-11 @ 20:11:40
Postat av: ErikaW

Hej Cathrin !!

Va roligt att du skrev !!



DU SKA VETA ATT JAG BEHÖVER ALL PEPPNING JAG KAN FÅ !!



Det är lite lättare att leva om jag säger som så men det är jobbigt fortfarande med det jobb jag har men jag trivs iallafall,för det är så himla rolig stämning på jobbet !. Jag ska bearbeta en del gamla betéenden som jag har DET BEHÖVS fortfarande jag har så dålig KARAKTÄR. Sen är det synd att man inte har mer stöd hemifrån det kunde ha underlättat lite !



Sen borde jag kanske flytta ner för jag behöver nån kompis att kämpa med det är så tråkigt att göra allting ensammen träna,promenera ja vad det då kan vara !!



Ett tips Ät efter LCHF eller stenålderskosten det minskar sötsuget massor !!



Kramar Hoppas Vi Syns Snart

Erika



2009-01-11 @ 20:32:44
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback