Datum: 2009-01-05 Tidpunkt: 07:46:34 / Kategori: Tankar \ 3 kommentarer

Att lägga om sina vanor den listan kan man göra lång

Genom att sluta att äta popcorn så blir det automatiskt att man får mindre salt i kroppen och saltet binder vätska ett tag åt jag popcorn nästan varje kväll .

Sluta med Pepsi Max , Jag drack ca 1½ liter per dag om det räcker med det som jag drack hemma och på jobbet Nu iefterhand så drack jag för att jag var sötsugen och inte föratt jag var törstig !
 
Att orka mera   I takt med att man går ner i vikt så blir det att man orkar mera

Där har ni några av fördelarna jag kommer säkert att fylla ut med mera men inte just nu jag måste gå o hacka morötter som jag ska ha med mig !!


Kommentarer
Postat av: Jul Tomten...

...är trött...julen tar knäck både på Tomten å amalgamfyllningar...suck!

Därför åker Tomten om några timmar till sin kusin på Teneriffe & solen för att ladda batterierna :)

Visste Tomten att du dricker såna farliga saker som pepsi så har han nog fått hicka direkt!!

DET är ju det absolut 1a du skulle ha slutat med,

rena gödningspillret sånt där...det finns ju Tomtebrus!! Mycket mindre skadligt för kroppen & tänderna. Ha en sköön vecka önskar Tomten.

2009-01-05 @ 11:31:02
Postat av: ErikaW

Hej Jultomten !!

Då får jag önska JULTOMTEN en välförtjänt semester ,då kan du väl tänka på mig som befinner mig i det kalla landet

MEN det kanske finns dator på Teneriffa så att du kan göra nåt inlägg!!



JAG håller med om att JAG skulle ha slutat med pepsi tidigare MEN bättre sent än ALDRIG



NU har jag inte med det här !!!



Varma Hälsningar

Erika

2009-01-05 @ 12:27:46
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/
Postat av: Get a grip

Godmorgon ;)

Jo, listan kan göras hur lång som helst...



Man blir gladare, i och med att man klarar det man bestämt sig för går själkänslan upp och man blir trevligare att umgås med.



Man håller igång klädaffärerna eftersom man hela tiden måste köpa nya kläder...



Man (iaf jag) får ge bort alla förstora kläder till någon som blir glad.



Förmodligen lever man längre.



Man är snyggare att se på för sin omgivning (haha).



Listan kan göras jättelång. För mig tror jag att den största vinsten varit att jag blivit gladare, just för att jag lyckas med det jag bestämt mig för och det jag velat en längre tid.



Ha nu en riktigt trevlig kväll.

Kram

2009-01-05 @ 12:29:46
URL: http://skarpdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback