Datum: 2009-01-06 Tidpunkt: 17:38:06 / Kategori: Motion \ 3 kommentarer
Det blir när man har tappat/slarvat bort mobiltelefonen så att man måste gå samma väg tillbaka och leta efter den vilket innebär 12000 extra steg  men till ingen nytta den är borta så nu är den spärrad KLANTIGT säger jag bara !!

Så idag kom jag upp i ca 18000 steg En väg hade jag stegräknarn på mig och det blev ca6000 , jag hade planerat att gå en väg eftersom jag är förkyld men det blev mer än vad jag hade tänkt !!

Och då ligger jag efter med matlagningen som jag hade tänkt göra och stoppa i frysen så det blir att göra det nu !!

Syns om ett tag !!

Kommentarer
Postat av: Anki

Oj,vad trist att tappa mobilen....men du får väl glädja dig åt all extra motion du fick och att vågen visade minus i morse:)

Har inte återhämtat mig från gårdagskvällen, känner mig segare än segast................

2009-01-06 @ 20:25:25
Postat av: Anki

Oj, vad trist att tappa mobilen........men du får väl glädjas åt all extra motion du fick och att vågen visade minus i morse :)

Har inte återhämtat mig sen gårdagskvällen, känner mig segare än segast...........

Blir det ananasfest ikväll???

2009-01-06 @ 20:28:40
Postat av: ErikaW

Hej Anki !

Jag har ingen aning vars den kan vara jag har kollat även på jobbet men ska kolla mer där imorgon sen fick jag någon att gå in till stan och titta också utan framgång Så imorgon när dom öppnar ska jag nog fara på telia o skaffa ett nytt simkort för det går ju inte att vara utan mobil eller ??



Här går det också trögt men det är nog förkylningen som ställer till det för mig för det kan väl inte vara nåt annat eller!! För en stund sen åt jag en sen middag allting blev förskjutet !!



Det kan nog bli nån ananasskiva senare ikväll !



Hälsningar Erika

2009-01-06 @ 20:52:14
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback