Datum: 2009-02-22 Tidpunkt: 18:53:42 / Kategori: Tankar \ 2 kommentarer

Och irriterad det har jag varit idag  MEN nu är jag hemma iaf.  SKÖNT !!
Och det humöret som jag  har haft idag har dessutom  gjort att jag har fallit för choklad  INTE BRA !! det kallas visst för tröstäta !

Tack o Lov att det är måndag imorgon och att förkylningen är borta så det kan bli träning som det jag vill i veckan

Några hinder för mig det är på tisdag (semla eller ej det är ? )
 lördag (kalas dricka eller ej det är ? )

Men däremellan  ska jag SKÖTA MIG !


Kommentarer
Postat av: Tomten

Självklart ska du unna dej en semla eller två på fettisdan...det hör ju till, liksom gröt på julaftonen...:) Tomten tror (vet) att en semla eller två skulle tära på ditt samvete, & du skulle troligen träna ännu hårdare för att nå ditt mål...

Detsamma gäller för lördan...man KAN ju dricka väldigt måttligt...få dåligt samvete...å träna hårdare...ALLTSÅ: I längden är det troligen nyttigt för dej att unna dig lite då & då...

1 semla innehåller väl ca 500 kcl, du vet ju vad du behöver göra för att bränna bort 500kcl...

2009-02-22 @ 20:08:55
Postat av: ErikaW

Hej Jultomten !



Ja du Tomten, den här helgen vill jag nog bara glömma MEN det brukar aldrig sluta bra när jag jobbar det blir nån Varm Korv godis ja lite onyttiga saker .

Jag vet vad som händer i veckan så då kan jag planera efter det ! annars är det värre med det som blir spontant



Varma Hälsn. Erika

2009-02-22 @ 21:28:39
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback