Datum: 2009-02-09 Tidpunkt: 23:14:23 / Kategori: Mina mål \ 0 kommentarer
Ser ut som tidigare :

Kontrakt med mig själv !!

Kontraktet gäller from 09-02-09-09-03-08

Jag lovar att jag skall fortsätta som jag har gjort tidigare Det vill säga:
1. Motionera regelbundet
2. Äta regelbundet o få in mellanmål
3. Undvika sånt som kan innehålla socker (kan bli bättre på )
4. Morgonväga mig (62 kilo 52puls )
5. Loka varannan dag annars vatten

6. Ha en unnar dag i veckan.

7. Ett glas vatten före maten (måste bli bättre på )

8. Gå ner 2 kilo per månad

9. Gå från mellanmjölk till standardmjölk

10.Skriva regelbundet på funbeat !

11. Blir det en varmkorv på jobbet så blir det en straffpromenad om jag inte har planerat in den !

Sen bestämde jag/vi ett längre måldatum och det är att den 15 maj så ska JAG väga 57 kilo (vi får väl se om jag är nöjd då


Vad får jag om jag når målet ??
Man känner sig så otroligt nöjd och glad över vad man har lyckats med !!!

KOM IHÅG !!

Det är du själv som måste göra det INGEN kan göra det åt dig

Piteå Underskrift


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback