Datum: 2009-02-21 Tidpunkt: 18:05:59 / Kategori: Tankar \ 3 kommentarer
Det blev så att jag tog bilen hem , jag tänkte inte på att ta reflexvästen med mig imorse när jag for så var det  också ganska skönt att ta bilen hem efter en arbetsdag (erkänner det !).
Idag till middag så blir det köttfärs , tortilla , grönsaker , ostsås salsa kanske inte den bästa maten  men det är lördag och man måste få unna sig nå onyttigt eller vad tycker ni ? Måste man varje dag hålla sig till planen jämt?

Ska nog se melodifestivalen ikväll för det blir nog en tidig kväll eftersom det har varit fullt upp på jobbet idag sen ska jag upp o jobba imorgon .

Kommentarer
Postat av: Tomten

är det alltid DU som fixar maten hemma hos er? I mitt kök delar vi broderligt, Tomtemor står för frukostgröten medan nissarna & Tomten själv delar på kvällsgröten...Nissarna fixar, Tomten äter :)

2009-02-21 @ 19:24:30
Postat av: ErikaW

Hej Tomten !

Kul att du tittar in. Det är inte alltid JAG som lagar maten men det är JAG som bestämmer vad vi ska äta !

Idag blev det inte det bästa valet ! Jag borde nog gå ut och promenera !



Varma Hälsningar Erika

2009-02-21 @ 19:29:19
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej.

Ingen mat är väl egentligen dålig, det beror bara på hur mycket man väljer att äta. Det finns ju dessutom fullkornstortilla från ICA gott liv som faktiskt är mycket godare än vanliga. Tycker då jag i alla fall. Sov gott.

2009-02-21 @ 23:43:34
URL: http://skarpdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback