Datum: 2009-12-03 Tidpunkt: 19:44:39 / Kategori: Tankar \ 2 kommentarer
Dom här dagarna har inte gått åt rätt håll men det kanske ni redan har förstått men så är det har iaf. varit på viktväktarna ikväll och där hade jag stått på +-0 och det är ju alltid nånting att utgå från trodde hade hade farit åt andra hållet men icket .

Jag vet vad jag gör för fel bla. är det nog matplaneringen som brister ska nog ta och ägna en hel del åt det i helgen så att det finns  lunch/middagslådor nästa vecka . Har även bokat in mig på några pass få se då om man kan gå på dom eftersom man vet inte hur man jobbar ja så är det på min arbetsplats 

Nu är det nog dags för en sväng i tvättstugan igen !

Kommentarer
Postat av: Tomten

Tomten tror...att det är för mycket godis & kanske onyttig mat mellen mat planeringen...

2009-12-04 @ 21:28:45
Postat av: ErikaW

Gomorgon Tomten !



Tomten har nog ganska så rätt i att det kan bli nån godis när jag jobbar därför brukar jag ha med mig grönsaker o frukt när jag jobbar men ibland blir det för lite .



Ha nu en bra decemberdag !

2009-12-05 @ 08:31:54
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback