Datum: 2009-12-28 Tidpunkt: 07:16:43 / Kategori: Tankar \ 3 kommentarer
Har bestått av att äta , äta och äta lite till men det är inte bra för byxorna så nu är det dags att komma in i vardagen igen , vågen fick vila i fredags men jag känner att det var nog ett pluss   !

Vad har jag gjort mera under helgen jo jag har sett filmer av Stieg Larsson och en film med Johan Falk det var min helg .

Nu ska man få i sig lite frukost och göra i ordning lite grönsaker som jag ska ha med mig idag !

Njut av ledigheten  ni som kan !

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Julen är bara tre agar av hela året så jag tycker inte du ska ha dåligt samvete för att du ätit under julen. Nu är det ett år innan nästa gång så dessa små plushekton hinner du få bort med råga innan nästa jul. Du är ju jätteduktig till vardags så lite måste du få unna dig. Kram och kämpa vidare!!

2009-12-28 @ 11:47:52
URL: http://levalatt.bloggplatsen.se/
Postat av: Tomten

Här visar den minus!! Tror aldrig jag & renarna trampat så mycket snö någon jul...skulle va kanske 1974, då var det massvis :-o Tomten har knappt fått tid att äta sin älskade Tomtegröt men nu på mellandagarna blir det ändring på det ;-)

Ut å trampa snö du med, garanterad god förbränning av julmaten.

2009-12-28 @ 22:51:01
Postat av: Erika

GoMorgon Tomten!



Lyllo Tomten som har minus jag är avundsjuk men jag har bara mig själv att skylla på. Tur också att det är ett nytt år snart !



Ja,jag får väl gå ut och gå i dikena det kan väl ge mest och jobbigast .



Hälsningar Erika

2009-12-29 @ 07:03:30
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback