Datum: 2008-11-11 Tidpunkt: 06:57:03 / Kategori: Mina mål \ 2 kommentarer

Så är ser mitt kontrakt ut som jag ska göra allt för att följa :


Kontrakt med mig själv !

Kontraktet gäller from 08-11-04-08-12-01

Jag lovar att jag skall köra stenhårt på de mål som

Jag har satt upp !!

Målet är att jag ska ha gått ner 2 kilo på den är perioden

Det här SKA jag göra för att nå målet :

  1. Motionera regelbundet
  2. Bli bättre att planera maten
  3. Äta regelbundet få in mellanmål
  4. Sluta med allt som är sött
  5. Morgonväga mig och ta pulsen
  6. (66,2 kilo och 56 i puls)

  7. Föra matdagbok

Vad får jag om jag når målet ?

Bättre hälsa o man känner sig stolt


KOM IHÅG !!


Det är du själv som måste göra det ingen kan göra

Det åt dig


Piteå           Underskrift


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Erika!



Vilken super fin blogg du har !!!

Jag kommer att följa den dagligen!

Det blir roligt att se fler bilder.



Hälsa är inte bara träning,men träning ger en bra

hälsa!!!



din coach Robban

2008-11-12 @ 18:52:02
Postat av: Erika W

Va roligt att du hittade hit. Jag kände att jag ville starta en blogg om kampen mot kilona och få förhoppningsvis andras ögon på mig och då vill man ju inte MISSLYCKAS

2008-11-12 @ 22:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback