Datum: 2008-12-17 Tidpunkt: 15:57:27 / Kategori: Tankar \ 2 kommentarer

Och då börjar man att fundera hur man ska lägga upp den  ska man unna sig julmust? godis? laxsmörgås på husmans? risgrynsgröt ? Julfika ? Som det känns just nu vill jag bara köra på vara hård mot mig själv men det är så lätt att det blir för mycket  annars  Ja vad ska man göra  Sen en sak till för att nå mitt delmål som jag har  den 29/12 så ska jag ha gått ner 2,4  så det lutar åt det sena alltså alltså vara hård mot mig själv om jag nu klarar det så kommer det kännas så bra efteråt eller vad tror ni och hur  skulle ni ha lagt upp det  ?
Förresten det kanske blir 1 julmust det är ju ändå jul !!!


Kommentarer
Postat av: Erica Pettersson

Hej!

Ja, mjölk och lussebullar är riktigt gott :D



Jag tycker man ska göra det som känns bäst för en själv (angående julen). Men samtidigt tycker jag att julen är en sådan speciell högtid att man kan unna sig lite extra :)



MVH /Erica

2008-12-17 @ 17:54:39
URL: http://sondagsbarn84.blogg.se/
Postat av: ErikaW

Hej

Jag håller med om att det är nå speciellt med julen men det är stor risk att det blir för mycket av det goda så därför kanske jag väljer att stå över mycket för när jag har väl börjat så kan jag inte sluta det ringer en varningsklocka för det beteendet.

2008-12-18 @ 07:44:42
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback