Datum: 2008-12-02 Tidpunkt: 12:14:03 / Kategori: Mina mål \ 0 kommentarer
Ser nästan ut som förra :

Kontrakt med mig själv!

Kontraktet gäller from 08-12-02--08-12-29

Jag lovar att jag skall arbeta stenhårt mot  de mål som jag har satt upp !!

Målet är att jag sak ha gått ner 2 kilo  på den är perioden

Det här SKA jag göra för att nå målet :

1. Motionera regelbundet
2. Bli bättre på att planera maten
3. Äta regelbundet och få in mellanmål
4. Sluta med allt som innehåller socker !
5. Morgonväga mig  och ta pulsen
(63,4 kilo och 52 i puls ?)
6. Föra matdagbok

Vad får jag om jag når MÅLET ?

Man känner sig så  otrolig STOLT & GLAD över vad man  har lyckats med  !!

KOM IHÅG !!

Det är du själv som måste göra det ingen kan göra det åt dig !!


Piteå                                                 Underskrift

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback