Datum: 2008-12-30 Tidpunkt: 07:41:48 / Kategori: Mina mål \ 2 kommentarer

Det blir även typ av  nyårslöfte !!

Kontrakt med mig själv !!

Kontraktet gäller from 08-12-30-09-02-02

Jag lovar att jag skall fortsätta som jag har gjort tidigare   Det vill säga:

1. Motionera regelbundet
2. Äta regelbundet o få in mellanmål
3. Undvika sånt som kan innehålla socker
4. Morgonväga mig (62,8 kilo 52 i vilopuls )
5. Föra dagbok över min träning och vad jag äter !

Vad får jag om jag når målet ??

Man känner sig så otroligt nöjd och glad över vad man har lyckats med  !!!

KOM IHÅG !!

Det är du själv som måste göra det INGEN kan göra det åt dig


Piteå                                         Underskrift


Kommentarer
Postat av: Get a grip

Hej igen.

Jag har läst på lite om LCHF och jag har en fundering, det står ju att man inte ska äta grönsaker som växer under jorden - alltså morötter. Du verkar ju äta massor med morötter, hur går det ihop?

2008-12-30 @ 09:44:16
URL: http://skarpdig.blogg.se/
Postat av: Get a grip

Okej ;)

Ja morötter måste ju vara bättre då!

Ha ett gott slut och ett gott nytt år.

Kämpa på.

2008-12-30 @ 10:28:42
URL: http://skarpdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback