Datum: 2010-09-02 Tidpunkt: 21:33:42 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer

Betyder att jag har skrivit ett sk.

Kontrakt med mig själv !

Kontraktet gäller from 100903-100930

Jag lovar att jag skall sträva efter att nå de mål som

Jag har satt upp !!

Målet är att jag ska ha gått ner 2 kilo på den är perioden

Det här SKA jag göra för att nå målet :

  1. Komma igång med motionen
  2. Planera maten
  3. Äta regelbundet
  4. Sluta med allt som innehåller socker ,igen
  5. Morgonväga mig (77,6 kilo imorse !)
  6. Föra matdagbok
  7. Ha en unnardag i veckan
  8. Var ÄRLIG mot dig själv !!

9. Tänka på vilka konsekvenser det kan bli !

Vad får jag om jag når målet ?

Man känner sig så otroligt STOLT OCH GLAD över vad man har lyckats med !!!

KOM IHÅG !!

Det är du själv som måste göra det ingen kan göra

det åt dig

Piteå Underskrift


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback