Datum: 2010-03-04 Tidpunkt: 22:34:30 / Kategori: Tankar \ 1 kommentarer

Det är att skriva  matdagbok , ja varje godis som jag tar ska skrivas in ett exempel  som är ett stort problem men nu har jag iaf. varit utan godis i 2 dagar  och efter en vecka som har gått då synar Linda på step in min  matdagbok .

Mattider som gäller är 7.30 frukost , 11.30 lunch  15 smörgås  17 middag 

Nånting som jag ska sluta med det är att äta så mycket grönsaker som mellanmål bättre att dricka vatten ist. för att äta på nånting hela tiden

Träningen har jag legat lågt med i veckan eftersom jag har varit förkyld  men den är på bättringsvägen !

GoNatt !


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ojdå. Hoppas att du mår bättre nu.



Jag skulle verkligen behöva skriva ner vad jag stoppar i mig. Mest för att kolla om jag äter för mycket eller för litet. Godis slutade jag med för lääääänge sedan (typ 1 och 1/2 vecka sedan). ler



2010-03-11 @ 20:32:02
URL: http://biggestloserpitea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback