Datum: 2010-03-27 Tidpunkt: 07:26:51 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer

Sen jag uppdaterade är sist om jag ska  sammanfatta veckan som har gått så var väl måndag o tisdag så där men resten av veckan har gått bra och då menar jag att jag har varit utan godis , har plockat fram morotsbitar  det och körsbärstomater igen o då men ska plocka bort det igen men inte just nu .

Träningen  funkar  också bra  det har blivit några spinningpass och core 

Maten  har också varit bra val  men det blir det om man planerar och har med sig på jobbet och undviker det som man har där !

Idag  så blir det tacos till middag det ser jag framemot .


Ha en bra dag så ska jag undvika godisburkarna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback