Datum: 2010-01-20 Tidpunkt: 22:04:37 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer

som började lite kaotiskt men tack o lov fann vi eller rättare sagt chefen ett fel som jag gjorde igår på en kassainsättning . Det var en stor lättnad  för mig ! Det har väl gått så där med intagen efter jobbet så for jag till Norrfjärden och tog en promenad med en arbetskollega under den så blev det att vi for på ww-möte ett ytterligare ett bevis på att det har varit en dålig vecka men det är ochså en speciell vecka . Efter det så blev det en smörgås och te och lyxfällan Vilka situationer en del männsikor sätter sig i!

Imorgon blir det att göra ett matschema för resten av veckan med propoints !!

 Ska nog gå o lägga mig känner mig helt knäckt

GoNatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback