Datum: 2010-02-02 Tidpunkt: 22:24:10 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer

Vilket innebär att det har varit en arbetsdag och efter så blev det en sväng  förbi bilbesiktningen så nu får jag köra ett år till , det känns bra att det är gjort efter det så blev det ett spinningpass till 80talsmusik  och jag fick min 20de stämpel det tog nog lite väl lång tid innan jag fick den men nu har jag den iaf. vilket innebar att jag fick ett måttband  så nu är det bara att gå vidare mot 40 .


Ja det har varit en godisfri dag idag  . Ska ta o sätta mig ner och titta lite på kalorier i mina laster så att jag blir avskräckt från att ta , godis kan ju bli en hel del på en dag om jag inte är förberedd med nyttiga saker eller om jag tar med mig för lite . Det blir morgondagens uppgift

GoNatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback