Datum: 2010-02-09 Tidpunkt: 21:16:23 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer
Det kan man säga att jag har gjort ja så gått som hela dagen det började med att jag fick en semla på jobbet , man kan inte ge bort nåt som man får eller kan man det inte idag iaf. men den var god . Då tänkte jag att jag far på ett spinningpass ikväll men då hade jag sett fel på tiden så det var bara att stryka mig från passet o gå på träffen ist. 

Sen efter träffen så for jag förbi jobbet ja då blev det en varm korv med bröd  . Så imorgon på vågen kan det nog bli ett pluss . Men det är en ny dag imorgon och allt kan bli bättre än vad det har varit idag !!

Nu ska jag gå och se på tvn en stund innan det blir sängen

Gonatt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback