Datum: 2009-09-30 Tidpunkt: 22:38:15 / Kategori: Tankar \ 2 kommentarer

Har det varit igen  men det är bara att ta nya tag men jag vet inte hur jag ska  hitta tillbaka  . Nu ikväll har jag iaf. gjort en kcklinggryta bestående av kyckling , svamp , paprika , röd lök  sambal oelek ris det är morgondagens lunch .  Sen ska  nog gå tillbaka att äta  viktväktarmat det har funkat  

En fundering som jag har det är  att ta några dagars paus från bloggen men det rörs sig bara  tills på måndag, känner att det är ingen idé att skriva när det går så pissigt 

Tills vi hörs igen lämna gärna en uppmuntrande kommentar

GoNatt !


Kommentarer
Postat av: Anki

Kom igen Erika, du fixar det här!!! Tänk på alla kilon du hittills jobbat bort :)

2009-10-01 @ 09:41:02
Postat av: Tomten

Vad är det jag läser?? TIME OUT... Hur skulle det se ut om Tomten bara tog en time out när han blir less alla kids som ska ha & ha, å önskelistor hit å dit...Nää, det är bara att bita ihop å öka tempot en smula, då hittar du nog tillbaka till rätta banan.

2009-10-01 @ 22:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback