Datum: 2009-10-21 Tidpunkt: 21:02:50 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer

Som jag har väntat på kom idag medans jag var på jobbet  det var Linda från step in som ringde o frågade vad jag tyckte om veckan som har gått och hur det har kännts  och det har ju gått bra så vi bestämde eller rättare sagt JAG bestämde för att bli medlem där så på måndag skulle jag komma på info  kunde inte komma tidigare men bra är att det inte dröjer alltför länge tills jag blir medlem och nu tog det bara en vecka och det kan man nog inte säga nånting om .

Nånting som jag tänker mycket på det är att var och en har sin egen förutsättning att träna  och att alla börjar någonstans föratt göra sina egna framsteg !

Jag är glad att jag snart kommer igång igen med träningen men fortfarande har jag en liten tröskel men den blir nog lite lättare att komma över nu .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback