Datum: 2009-10-25 Tidpunkt: 10:09:36 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer

    Så blev det några nya kuddar  till soffan

Sen kom jag hem med en billy bokhylla i ek  med vitrindörrar som har ett blommigt mönster , ett Aneboda klädskåp som jag ska ställa inne på toaletten  och lite annat tjafs men ingen byrå till hallen antingen är det fel färg eller så är dom för breda och inget skoställ dom var slut som jag hade tittat på hemmifrån så det fick va

Sen blev det väl lite i flytande form såsom finncream , mozart ja likörer som inte är så lätta att få tag på är i sverige !

Det blev också en tidig kväll men vaknade skittidigt sen när jag försökte somna om så for en blomkruka i backen så det blir en anledning att köpa nya  till i sovrummet

Återkommer senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback