Datum: 2009-11-14 Tidpunkt: 21:41:13 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer
Så har jag varit på vift sen imorse vilket har blivit på morgon så började jag med spinning efter det for jag till munksund och fick frukost  3 hårdbrödmackor med ost och choklad  , Hämtade hem vågen som fanns där så nu ska här jämföras en tid . 
 Efter det for jag förbi jobbet och fick mig en korv utan bröd sen for jag till pappa där jag åt en bulla och sen till middag blev jag bjuden på kebab ja det var dagens intag . Kan tillägga att min mage är inte som den brukar så är man så dom som äter kebab ja vi får  väl se vad som händer .

Det blir nog en tidig kväll eftersom det blir jobb en stund imorgon man ställer väl upp för sina kollegor som är så himla morgontrötta !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback