Datum: 2009-11-10 Tidpunkt: 21:39:41 / Kategori: Tankar \ 1 kommentarer

Från det jag klev upp imorse så var jag inställd på låta bli att ta godis men det tog inte lång stund sen jag kom på jobbet så var jag på väg att ta en men som sagt var jag lyckades idag . Det gäller att bryta ett mönster och ställa sig själv några frågor varje gång om man är på väg att ta nåt om det är värt det och når jag mitt mål om jag tar en det är nånting som jag ska börja tänka på varje gång .

Så  är här dagens intag

Frukost  Havregrynsgröt ,sylt mjölk

Lunch makaron -skinkgratäng

Middag Kycklingklubba , Tomat-fetaostsallad

Mellanmål Morotstavar, gurkskivor, körsbärstomat mandarin, och ett äpple  . 

Motion : En promenad


Kommentarer
Postat av: Mia

Låter mycket bra tycker jag!

2009-11-11 @ 00:14:52
URL: http://skarpdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback