Datum: 2009-05-02 Tidpunkt: 00:05:29 / Kategori: Bilder \ 2 kommentarer
 Kan bara berätta att det fanns godis där men jag tittade bara i den sen var det bra känner mig så duktig som avstod men istället så blev det lite annat som kanske inte heller är så bra så som limpa och varm choklad och grillad korv men det går inte att vara utan det eller går det de ??

 Ni som känner mig vet om att jag gillar att självporträtt så här kommer ett till som jag har tagit

 Två olika personer som har gjort pinnbrödspinnar och den är gången är det inte jag som har gjort ett av dom om ni nu trodde det jag är oskyldig !

 Om man följer stranden till höger en bra bit så kommer man till våran stuga eller pappas rättare sagt

Gillar vassen !

 Nånting som jag gillar också det är pinnbröd så det blev 2 stycken med smör



 Lucky spanar mot fiskeodlingen !

 Mera mat  middan bestod av hamburgare med bröd . Så med andra ord har dagen har inneburit mycket ätande!

Kommentarer
Postat av: Pitetjej [FOTOBLOGG]

Svar: Jepp, det kommer fler bilder från idag ;)



Härliga bilder du fick också :)

2009-05-02 @ 00:26:00
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
Postat av: Mia

Hej.



Så trevligt med bilder. Jag tycker att du kan ladda upp dom i större storlek. Det är lite svårt att se när dom är så små. ;)

Kram.

2009-05-03 @ 01:59:07
URL: http://skarpdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback