Datum: 2009-05-25 Tidpunkt: 23:00:46 / Kategori: Bilder \ 1 kommentarer
Eftersom jag inte har uppdaterat bloggen så himla mycket  så kan jag väl lägga in några bilder när jag har vågat med den nya datorn !


 Hallen  som ska få några mer möbler vid tillfälle !

  En del av vardagsrummet bokhyllan kostade 2000 med borden. Det var ett fynd tycker jag och  tvn har jag äntligen fått hit så nu spelar jag radio via den så nu är det som det ska va ! Gardiner har jag inte fått upp än , behöver en gardinstång men det blir nog snart det också

 En bild åt andra hållet !
 Så har vi då soffan

 Så har vi då köket förstås som jag är nöjd med förutom att gardinerna ska fållas upp ny kökslampa och stolsdynor !

 Min arbetsplats diskbänken enligt min förra sambo!




Så har vi då kontoret och sovrummet


 kontoret är nerpackat i kartonger än eftersom det saknar ett skrivbord men det kommer det också !

Så har vi min sovplats


Kommentarer
Postat av: Lina

Va fint du börjar få. Jag måste få komma å hälsa på snart=) ha de bra kram Lina

2009-05-26 @ 13:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback