Datum: 2009-05-27 Tidpunkt: 22:59:01 / Kategori: Bilder \ 1 kommentarer
Lite av varje kommer nu här :

Med lite av varje i ett speciellt tecken men själva presenten får jag vänta nån vecka till på men den får jag vänta nån vecka till på Tack bror med familj för presenterna och inflyttningspresenten !

 

 Kuddarna var också en present samma som gardinerna i köket för övrigt  Tack Per o sus för dom så nu är det inte tomt i soffan nå mer   Och skålen som är på bordet fick jag från bror med familj !

 Sen har jag äntligen fått upp gardinerna i vardagsrummet som jag har fått låna av min svägerska men det blir nog ett par längder till så småningom Och ett gäng presentkort på blomsteraffärer så det kommer nog att bli nån mer blomma  .

Kommentarer
Postat av: Erica Pettersson

Åh, ska du skaffa en kisse? Vad mysigt!

2009-05-28 @ 00:17:04
URL: http://pitetjej.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback