Datum: 2009-03-02 Tidpunkt: 22:21:45 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer

Det har väl alltid funnits där mer eller mindre  att jag vill gå ner i vikt  men jag fick riktig tankeställare när min mamma fick en hjärnblödning 54 år gammal (skulle ha fyllt 63 år idag ) så varje gång man fick huvudvärk så blev man orolig  och nästa tankeställaren jag fick det var i samband jag skulle operera bort en visdomstand  -06  när det visade sig att jag hade skyhögt blodtryck 175/115  , då blev jag rädd  Vårdcentralen frågade om jag hade känt nånting men det enda  var att jag hade kännt mig trött . Så  det blev ingen operation just då utan vi var tvungen att få ner trycket först så det var väl då egentligen jag fick motiveringen  att jag skulle ner i vikt och jag har nästan lyckas och mår rätt så bra det är bara vissa saker som jag skulle vilja ändra på !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback