Datum: 2009-03-04 Tidpunkt: 10:47:14 / Kategori: Tankar \ 1 kommentarer
Och jag har ätit frukosten det blev ägg &bacon idag eftersom det stoppar man ganska länge på . Sen har jag gjort nåt som jag inte trodde att jag skulle göra o det var att skaffa sig msn intressant att se om man kommer att fortsätta med det var en som ville att jag skulle göra det o jag kunde inte låta bli   Har du msn??

Nu ska jag nog gå o diska  och göra mig klar föratt fara in till stan .

Hoppas att allt är bra med er  så syns vi senare !

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej.

Klart jag har msn ;) Jag har dock inte lyckats få igång det på min nya bärbara för virusskyddet från Telia stoppar det. Jag får ta hjälp att fixa det.



Kul med en resa. Ser fram mot att kolla hur du haft det sen. Bilder och liknande ;)



När åker du och när kommer du hem?

2009-03-04 @ 12:00:31
URL: http://skarpdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback