Datum: 2009-03-13 Tidpunkt: 14:26:39 / Kategori: Tankar \ 2 kommentarer
Snart börjar den jobbiga jobbhelgen fre kväll lör dag sön dag det är en sån helg jag brukar göra felsteg på Idag kommer jag att ha med mig kycklingsallad och har nyss ätit lunch (lax, Potatis, romsås ) så förhoppningsvis så ska jag stoppa ett tag på jobbet .Iom att jag börjar snart så blir det en annan  som får en ledig helg så till dig Anki  Ha En Trevlig Helg !!

 En hel grillad kyckling jag hatar rensa den  men gillar kyckling  och du min kollega ser du att chokladbiten ligger orörd brevid den !

  Maten som ska följa med idag så den kan jag småäta ifrån när jag blir sugen eller hungrig !
(kyckling, majs ,körsbärstomater , gurka , ananas )

Kommentarer
Postat av: J

En guld stjärna till dig!

2009-03-13 @ 15:13:28
URL: http://jaquelineceder.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej Erika.



jag ska också jobba hela helgen. Kväll i kväll, 9-16 i morgon och 12-19 på söndag. Jag ska ut i kväll i alla fall...haha. Det är mer dom helgerna som jag "syndar"

2009-03-13 @ 17:02:43
URL: http://skarpdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback