Datum: 2009-03-09 Tidpunkt: 23:05:52 / Kategori: Bilder \ 0 kommentarer
Efter att ha varit i Stockholm och i Västerås och hälsat på släkten Så med andra ord har jag inte stått på en våg sen i fredagmorgon för den som undrar  så det blir roligt att se vad den visar imorgonbitti . Det har blivit lite blandad mat och efterrätter medans  jag har varit borta men har ändå tänkt på hur mycket jag har tagit av vissa sorter typ potatis , ris .

    När jag for ner kunde jag inte låta bli att ta ett kort ovan molnen! 

När vi var i Västerås så var vi på en kinarestaurang där det var buffè så jag avslutade det med att testa sushi ,
   Första tuggan är förevigad och ja det gick att äta för den som undrar

 Min kusin och hennes son , han fick nöja sig med att leka med pinnpapper medans mamma åt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback