Datum: 2009-03-27 Tidpunkt: 19:37:56 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer

Så där ja då har en arbetsvecka gått som har varit hemsk med godissug och kassahaveri men en sak som var positivt idag det är att vi fick igång kassan igen och satte  ett bolag och att det var jag som hade gjort de så det var roligt för dom som var med eftersom det har gått trögt ett tag !

Sen gick jag till o från jobbet idag det blev inte bil så nu är man mätt och belåten .Jag måste medge att det känns skönt att bara ha promenerat i veckan

Sen måste jag bara nämna mina två kollegor som har varit på jobbet idag fast dom har varit lediga och hjälpt till att få igång kassan det uppskattar jag  verkligen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback