Datum: 2009-03-01 Tidpunkt: 14:12:28 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer
Är så himla trött kan det ha med vasaloppet att göra  , nä ska jag vara ärllig så beror det nog att jag inte har haft den bästa disciplinen dom senaste dagarna och så är det den tidpunkten i månad så det gör nog sitt också . Men det som har varit ska jag glömma och se bara framåt men det är svårt !

Har  varit in till stan och handlat så idag till middag blir det LCHF tacopaj http://airamsmat.webblogg.se/2006/october/tacopaj-med-guacamole.html så det blir spännande att se hur det smakar .

Ska planera in veckans motion och mat tills på torsdag för på fredagmorgon blir det att jag ska fara till stockholm ser framemot detta !Hoppas att dom också gör det att jag kommer o våldgästar dom !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback