Datum: 2009-03-12 Tidpunkt: 21:46:06 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer

Har varit bra  ätit enligt planen sen har jag o en kollega kommit fram till tar vi en godis så kostar det en tia som vi lägger i burk o den som tar en ja den förlorar MEN vi kanske måste sätta upp lite regler om vad som gäller !

Ja till träningen då som var cirkelstyrka (explosivt ) så for jag dit så att jag var där 19.30 hade tänkt o cykla före då hade dom genomgång så med andra ord jag var så inställd på att det var 20.00 så tur i oturen men jag hann inte direkt värma upp ,  Det var jobbigt  ikväll misstänker att det kommer att känna imorgon igen .

  Dagens middag blev när jag kom hem Lax ,Potatis & romsås   .  Har tänkt att gå o diska återkommer sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback