Datum: 2009-06-14 Tidpunkt: 09:24:13 / Kategori: Tankar \ 1 kommentarer

Så bev det något som inte hör till vanligheten ja inte för mig iaf. och det är att man tar en cider 10,30 eftersom det blev det beror på att  jag och en jobbarkompis följde med travbussen till Boden vi var nästan tvungna föratt orka med dom andra som följde med!
 Det är inte roligt att se hur vissa personer beter sig men det är inte mitt problem . Man kan också att vi hade tur med vädret det började att duggregna inför sista loppet . Och senare på kvällen så blev det att vi for ut och nu sitter man är och är pigg Tack & Lov för det så nu är det bara gå och städa undan litegrann eftersom det regnar ute !

 En blid som är tagen tidigare med webcameran !


Kommentarer
Postat av: Annie

Hej Erika!

Gick egentligen in här bara för att kolla in kissen

jag hört talas om, väl inne måste jag ju bara passa på att berömma dej. Du e såååååå duktig. Du lär klara av de sista 10 galant!!

Kramar Annie







2009-06-15 @ 19:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback