Datum: 2009-06-10 Tidpunkt: 21:57:07 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer
Jag kan börja med morgonvikten som inte blev neråt utan +0,5 så den var uppe i 64,9 det finns väl inge jag kan säga om det utan att det är jag som äter fel och inte är motiverad , ska väl försöka att stå stilla ett tag tills jag får lite energi  !

Efter jobbet så for jag en sväng till Munksund och åt middag där o hämtade lite mer grejor som är mina men det är en hel del saker kvar där än iaf.

Men imorgon kväll så ska jag fara o hämta hem katten (längtar ) men får lite dåligt samvete eftersom jag jobbar så mycket men jag får väl ordna det på något sätt sen finns det radio som man kan ha på men nästa vecka har jag semester iaf.

Det var lite av varje som har hänt idag ! Nu ska man snart gå o lägga sig så man orkar med morgondagen !

GoNatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback