Datum: 2009-06-29 Tidpunkt: 23:19:20 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer
Så började den med en timmes promenad efter piteåpromenadsrundan efter en tids lathet men det ska det bli ändring på nu

 När jag kom hem så blev det frukost 2 gihavre ost och ett oboyglas  sen blev jag bjuden på lunch så då blev det en blandsallad på ängeln efter det så blev det att jag for till pappa och S där jag blev bjuden på
  Jordgubbar , ja lite glass blev det  också  Efter det så blev det att jag for till exet och åt middag idag blev det potatis,sill , ägg och någon skiva rundabjörnen ,det är ju nästan ett måste men egentligen skulle jag ha hoppat över brödet  medans jag var där så passade jag på att skriva ut några papper eftersom jag inte har någon skrivare än  .
 
 Får väl avsluta med en ny kattbild , det finns några såna och mer kommer det nog att bli 

Nu blir det beck igen  sen blir det sängen

syns imorgon med ny energi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback