Datum: 2009-07-02 Tidpunkt: 22:42:20 / Kategori: Tankar \ 1 kommentarer
Med att sätta ett nytt  datum då jag ska väga 57 kilo eftersom jag inte har lyckats med det än MEN det har varit så mycket annat som har hänt och så måste jag ändå ha lite positivt tänkande och det är att jag har tappat 28 kilo men jag behöver lite press på mig och tips o råd  om enkla maträtter som  går fort att laga till när man kommer hem från jobbet och inte alls känner för matlagning men VILL göra bra val !

Thumbnail Dessa byxor vill jag  inte ha igen  !

Kommentarer
Postat av: mia

Hej.



Jag kan hjälpa dig så till vida att jag kan sätta press på dig men datumet måste du bestämma själv ;)



Jag ska till havsbadet på lördag, ska du?

2009-07-03 @ 10:04:01
URL: http://skarpdig. blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback