Datum: 2009-07-24 Tidpunkt: 22:17:17 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer
 När jag var på väg att fara på jobbet så upptäckte jag att jag hade tagit på mig två olika sockar men tur  att jag hann se det innan jag skulle fara så dom på jobbet inte kunde  reta mig för det iaf. men jag blir ju utsatt för mycket annat !
Om jag ska rapportera lite av vad som har hänt på jobbet idag så har det varit en hel del biljettköp till  pdol   sen har jag hunnit med att äta nån varmkorv och  glass  men nu har jag semester i två veckor så nu ska jag komma ifrån det onyttiga  för hemma går det bra medans det är värre på jobbet .

När jag kom hem så hade jag fått ett stort brev som jag for på coop och hämta det var efterlängtat eftersom det inte finns att få tag på här hemma  och vad det då är  det är bara en

Visa Mania Dreamfixhårsprayflaska men den luktar så himla gott


Och nu ska jag nog gå och lägga mig medans många andra är och festar   men det orkar jag inte med eftersom jag är ganska så trött  OCH jag har ju morgondagen att se framemot istället för då ska jag vara utvilad

Så med andra ord så kommer det nog att bli en tidig kväll för mig och det får jag nog hoppas att katten gör också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback