Datum: 2009-07-23 Tidpunkt: 22:15:02 / Kategori: Tankar \ 1 kommentarer
Så blev det att jag for och åt tre små rätter  i ett av alla dom mattälten som finns på PDOL   men det tog inte hela kvällen så jag for till några kompisar nån timman innan jag for  hem så jag hoppade över dansa och le idag o det blir nog inget sånt imorgon heller men på lördag så  blir det sjöbodan om nu inget händer .

Jag har ju alltid velat se vad katten skulle göra med en balja vatten  :

 Först ska vi ju bekanta oss !

  Leka med tassen ett tag

  Ja nu är fazzy i vattnet   .

Vi ska nog ta en promenad utomhus och se vad vi gör med en fontän !

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag ska på PDOL i morgon fredag...

2009-07-23 @ 23:32:43
URL: http://skarpdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback