Datum: 2009-07-14 Tidpunkt: 21:01:36 / Kategori: Tankar \ 4 kommentarer
Det började med att det var 0,3 upp på vågen och det beror då på att jag var på ett kalas igår  så det var ju inte så konstigt att det blev så och dagen på jobbet har varit en sån där hemsk ätardag .
Efter det så har jag och min fd sambo varit och gått på grisberget men det blev bara den lilla rundan vi fick sällskap av en massa mygg , läser tomten detta så vet jag vad tomten tycker  att man skulle ha ökat tempo så att dom inte inner sätta sig eller  ??Så istället blev  det blev att vi for till mig och gick en runda därifrån istället så det  slutade med   att vi har varit och promenarat 1½ timme så det känns bra och nu ska jag ytterligare på ett kalas och det är kronprinsessans födelsedag men det blir ingen tårta för mig tack och lov för det !!

Kommentarer
Postat av: Tomten...

...Läser...& har hört talas om nånting som heter "Powerwalk" där man ska fäkta med armarna som en besatt! Med en rejäl powerwalk har du säkert hållit både myggen & större fä på avstånd ;)

Skulle du dessutom sjunga samtidigt...då skulle nog INGEN vilja va nära!!



Mkt klokt att du kommit igång med förbränningen igen.

2009-07-14 @ 22:23:33
Postat av: ErikaW

GoMorgon Tomten !



Blir lite lessen när Tomten säger att ingen vill vara nära om jag skulle sjunga .



Jag kan säga att det är jobbigt att ta sig ut på mina promenader men måste komma igång med dom igen så nu är det bara maten som ska bli bättring på !



Med Varma Hälsningar Erika

2009-07-15 @ 07:28:35
URL: http://htttp://tiokilokvar.blogg.se
Postat av: Tomten

Tomten har gärna varit i närheten... Tänk själv på bilden jag fick framför ögonen...Erika prommandes, vildsint fäktande med armarna för att hålla myggen på avstånd & samtidigt sjungande senaste hiten av Britney Spears...säkert jättebra för förbränningen men tror du inte andra "motionärer" i spåret undrat: Va va det där för tok! :)

2009-07-15 @ 09:45:06
Postat av: ErikaW

GoKväll !



Tyvärr Jultomten det kommer aldrig inträffa men det har säkert varit en rolig syn OCH skulle säkert ha blivit ett samtalsämne



MVH Erika

2009-07-15 @ 19:45:00
URL: http://htttp://tiokilokvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback