Datum: 2009-07-17 Tidpunkt: 22:37:12 / Kategori: Tankar \ 0 kommentarer

Så har det väl gått ganska bra jobbade till 15 for bara hem och bytte kläder sen for jag en stund till mitt ex systerdotter och gratta henne på hennes födelsedag så det blev att jag  tog  en snoddasbit för dom hade redan fikat när jag kom dit och det var ju bra på ett sätt det blev ju lättare att låta bli  . Efter det så blev jag bjuden på middag hos "svärföräldrarna " så det blev att man var där ett tag fick kyckling sås  potatis och sallad . For hem efter ett tag för jag hade tänkt att gå ut och gå men det blev inget av det för jag blev så himla lessen varför vet jag inte kom bara i nån svacka jo man har en del funderingar just nu
Tiden får väl utvisa vad som händer sen ska jag väl försöka gå och sova nu  så kanske huvudvärken som är på väg att komma förhoppningsvis är borta tills imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback